lunes, 16 de mayo de 2011

Media Maratón.

Fin de semana moi pero que moi físico. Demasiado diría eu.
O machote de Porto máis eu decidímonos de particiapar na 3ª Media Maratón Cidade da Coruña (21km), así en frío!!, sen entrenar nin ostias, eso é de cobardes.!!
E ahora (lúns), tamos padecendo os daños colaterales.
Non andamos, as pernas parecen os bloques da punta.
O Estómago parece unha lavadora,etc.
Esperemos que esta sensación pase pronto.
Aquí unhas fotos:


Neste momento creo que é necesario aclarar uns pequenos detalles:
¿Por qué motivo empezamos dous minutos tarde a carreira?
-Pois polo simple feito que 15 minutos antes de empazar tivemos que ir polo coche ó "depósito de coches", por que a p... grúa, acababa de levárnolo.
¿Por que, eu tou sen dorsal nas fotos?
-Coas ansías de chegar á carreira a tempo, cambiamonos a todo meter,... olvidando os imperdibles, necesarios para colgar o dorsal do peito, enton... tiveno que gardar "Dentro das mallas".
¿Por qué cando levabamos 20 metros de carreira, xa tabamos sudando coma porcos?
-Porque aparcamos o coche cerca da av.Finisterrre, e tivemos que ir correndo ata os Cantóns para empezar a carreira.. (1,5 km).
Concluíndo:
-Chegamos dous minutos tarde a carrreira.
-Fixemos, contando a distancia recorrida, entre o coche e a carreira, 2 km mais.
-Que nos doblaron, na primeira volta.
-Que nos adiantou un "marchista".
Quitando todo esto e olvidando o cansancio que teño ahora, só destacar que...COMO MACHOTES ACABAMOS A CARREIRA. Contento estou coño!!!!
......(tamen ei de tardar en volver a facer algo asi...)

No hay comentarios:

Publicar un comentario