lunes, 5 de julio de 2010

Muse, Vicente Calderón...

Momento histórico o vivido no Calderón o pasado 16 de Xuño...,vendo ó noso colega Mat Bellamy, co seu grupo MUSE, incribles pero incribles de certo...o meior concerto ó que fun na miña vida......nin ACDC,nin nada.....(quedame pa setembro ver a U2 e aver despois...)...
Aqui vos poño algunha fota, pa que morrades de envidia:
Así empezou o conto....durmindo como "preas" no "vion..", habia ansia oh!!!Ahí taba eu... dandolo todo.. 100% sereno...e asi.. taria todo o concerto....normas del directo, diske.....The big pink, bo descubrimento.....ainda que faciaselle grande o escenario...
po ano ... pa TRALLA!!!.Editors....mi ma, mi ma.... a puta bomba... dios..k pena.. k non tocasen moito mais...incribles tamen.. por certo o cantante...ta como unha regadera.. pero mal mal....si señor, me gusta...No words!!, ufffff, como dicia quen sei eu: "uff, se me pone el vello de punta...!!!".
Despois de ver semellante espectaculo e secos..como cactus.....xa que non se podia beber..nada k tivese... alcol,,,,,,e como tiñamos que facer tempo pa pillar o "vion..", pois.. EMPEZO "THE DEGENERATION"....


E chegaron os coñecidos como "DAÑOS COLATERALES.."



Un día inolvidable.............boa compaña, boa musica, ....bo resumen....

No hay comentarios:

Publicar un comentario