jueves, 8 de abril de 2010

Festival UP!!, eu non dijo nada...!!!



Pois sí... .ahí estabamos, dándolo todo e saltándo como o que máis, eso sí, sen vicios... que ao día seguinte habia que madrugar, ou mais ben durmir....algo, ainda que sexa.
A palabra que define todo o festival é: ESPECTACULAR!!, mi madriña, que medo, xa non me acordaba o que era semellante historía. Que lonxe quedaban aquelas liadas na "Octopus", eu que xa pensaba que me retirara destes percales, e NON!!, o peor foi que me gustou e todo...mmmm!!!!! que ricas estaban, jena..!!!
E pa finalizar o Marco Carola, dios mio , que crack.. un monumento..é o que lle teñen que facer, un auténtico crack.
Duas horas e cuarto, tivo dando caña, como un desgraciado...eu a hora xa pedia papas.!!, ainda que os meus socios.. non lle chejaba a un rinche!!, pero bueno é normal...jiji.
Catro días cas plantas dos pés escocidas....o camiseta cando cheguei a casa tivena que sacar cunha "espatula" (pos que non sepades o que é, preguntadelle ao FACHADAS!!), e o pantalón e o resto de enseres.. xa non se kitaron.. kedei frito.. na camiña.. mi madriña...que desgaste.
Pois nada haberá que volver a estes eventos....!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario